Шеринг документів у сервісних центрах ПФ України.
Без ксерокопій, сканкопій чи фотографування: як відбувається шеринг документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України.
Для отримання значної кількості послуг у територіальних органах Пенсійного фонду України можна обійтись без ксерокопій, сканкопій чи фотографування основних особистих документів, як-то біометричний паспорт у формі ID-картки, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) чи свідоцтво про народження. Для цього в сервісних центрах Пенсійного фонду України реалізовано можливість використання електронних документів з мобільного застосунку «Дія» за допомогою шерингу. Шеринг документів* (від англ. to share – поділитися) – це можливість надсилання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою мобільного застосунку «Дія». Як відбувається шеринг цифрових документів? • Користувач мобільного застосунку «Дія» має відкрити свої цифрові документи, натиснувши обрати документ, щоб згенерувати штрихкод (на зворотному боці документа), та продиктувати працівнику Фонду 13-значний код, зазначений під штрихкодом. • Співробітник сервісного центру Фонду вносить в інформаційну систему продиктований користувачем код з «Дії». • Користувачу надходить запит на надання копії цифрового документа, який потрібно підтвердити «Дія.Підписом» у смартфоні. • Після успішного накладання користувачем цифрового підпису копія документа надходить в інформаційну систему Фонду у форматі підписаного pdf-файлу та метаданих (json). З якою метою можуть використовуватись документи з «Дії» в сервісних центрах Фонду? Шеринг цифрових документів може бути корисний під час: • призначення / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат; • призначення соціальних послуг; • розгляду всіх питань щодо призначених виплат (зміна способу виплати, зміна банківських реквізитів, переведення пенсійної виплати за новим місцем проживання, поновлення виплати пенсії); • виправлення / уточнення персональних даних у реєстрі застрахованих осіб; • оформлення та отримання пенсійного посвідчення; • отримання довідок (ОК-5, ОК-7), витягів з електронного реєстру листків непрацездатності, інших документів; • оформлення допомоги на поховання тощо. Чому це безпечно • Дані передаються в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (прочитані та оброблені) тільки тим державним органом, який їх запитав у користувача. • Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку «Дія» безпосередньо перед відправленням. • Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування. • Забезпечується дотримання вимог законодавства про захист персональних даних. За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області